sabre14
Diamond Member
Vince Gill & the Muppets make everything better
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:31:46 GMT -5
Save Patty
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:32:20 GMT -5
Danger Zone Sara Evans Shania Twain Sara Evans Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Patty Loveless Deana Carter Jo Dee Messina Trisha Yearwood Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood
|
|
bboat11
Moderator
Pulse's Resident Martina McBride Expert
My Reviews
Pronouns: He/Him/His
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:35:06 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Sara Evans Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Deana Carter Patty Loveless Jo Dee Messina Trisha Yearwood Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans
|
|
|
Post by Daryl the Beryl on Nov 2, 2015 20:35:01 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Sara Evans Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Deana Carter Patty Loveless Jo Dee Messina Trisha Yearwood Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:36:03 GMT -5
Save Patty
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:36:27 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Sara Evans Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood
|
|
Kanenrá:ke
Moderator
ethereal eternal nonexistent
she left her briquettes out in typical heaux fashion.
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:36:44 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Deana Carter Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans
|
|
|
Post by Daryl the Beryl on Nov 2, 2015 20:37:49 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:38:57 GMT -5
Save Patty
|
|
bboat11
Moderator
My Reviews
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:39:14 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Pam Tillis Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina
|
|
Moderator
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:39:54 GMT -5
Danger Zone Shania Twain Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:39:57 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Alan Jackson Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain
|
|
|
Post by Daryl the Beryl on Nov 2, 2015 20:41:00 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:41:32 GMT -5
Save Womack
|
|
bboat11
Moderator
My Reviews
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:41:59 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Pam Tillis Lee Ann Womack Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina
|
|
Moderator
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:42:46 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:42:27 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Lee Ann Womack Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:43:28 GMT -5
Save Womack
|
|
bboat11
Moderator
My Reviews
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:44:24 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Shania Twain Lee Ann Womack Pam Tillis Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina
|
|
Moderator
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:44:54 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Shania Twain Shania Twain Lee Ann Womack Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:45:15 GMT -5
Save Shania
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:45:45 GMT -5
Save Womack
|
|
|
Post by Daryl the Beryl on Nov 2, 2015 20:46:20 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Shania Twain
|
|
bboat11
Moderator
My Reviews
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:46:45 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Pam Tillis
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Shania Twain Jo Dee Messina
|
|
Moderator
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:46:43 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter Lee Ann Womack Shania Twain
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis
|
|
|
Post by Daryl the Beryl on Nov 2, 2015 20:48:23 GMT -5
Danger Zone Deana Carter Deana Carter Deana Carter Deana Carter
Safe Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Terri Clark Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Shania Twain
|
|
Moderator
Staff
|
Post by Kanenrá:ke on Nov 2, 2015 20:48:58 GMT -5
Danger Zone Reba McEntire Gary Allan Sara Evans Martina McBride George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Shania Twain
Safe Zone Terri Clark
|
|
sabre14
Diamond Member
|
Post by sabre14 on Nov 2, 2015 20:48:44 GMT -5
Save Womack
Edited: Deleted original post
|
|
someguy
Diamond Member
|
Post by someguy on Nov 2, 2015 20:49:39 GMT -5
Save Reba
|
|
bboat11
Moderator
My Reviews
Staff
|
Post by bboat11 on Nov 2, 2015 20:50:52 GMT -5
Danger Zone Gary Allan Sara Evans George Strait Reba McEntire Gary Allan Martina McBride George Strait Reba McEntire Sara Evans Gary Allan George Strait Reba McEntire Terri Clark Gary Allan Martina McBride Trisha Yearwood George Strait Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Martina McBride Alan Jackson Terri Clark Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Trisha Yearwood Sara Evans Alan Jackson Patty Loveless Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Alan Jackson Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Shania Twain Lee Ann Womack Jo Dee Messina Pam Tillis Lee Ann Womack Shania Twain Safe Zone Terri Clark Reba McEntire Martina McBride sabre14, your Lee Ann vote was right before the last round ended, right? I assumed so, so I didn't count a vote for LAW before Reba...
|
|